General
-
APP
Det ville være genialt med en APP som matcher finddato.dk
12 votes -
Automatisk reminder
Er der en indstilling tilknyttet til Finddato, hvor der udsendes en reminder pr. automatik?
5 votes -
iCal import?
Det ville kunne automatiseres meget mere hvis man blot kunne importere sin egen kalender. F.eks. bruger jeg Google Calendar - hvis jeg blot kunne importere den hertil så ville mine ledige og optagede datoer automatisk kunne blive tilføjet.
4 votes -
mødested
Det ville være en god feature hvis der var et felt som hed "mødested" så man ikke skal skrive det i overskrift eller beskrivelse af arrangement. Dato, tid, sted, overskrift, beskrivelse
4 votes -
firefox no go
Jeg kan ikke invitere nye medlemmer på min mac når jeg bruger firefox. Er nødt til at
3 votesplanned ·
AdminHans Peter Nielsen
(Creator, FindDato.dk)
responded
Invitationer er nu testet i Firefox på Macos og der kunne ikke umiddelbart genskabes fejl.
Kan du hjælpe med oplysninger om flg.:
1) Hvilken version af Firefox drejer det sig om?
2) Opstår fejlen også hvis du deaktiverer evt. udvidelser eller toolbars?
3) Hvad indebærer fejlen mere præcist?Firefox er en dejlig browser – også på mac – så jeg håber, at vi får løst dit problem :)
-
Tilføjelse af API
Jeg ser meget gerne mulighed for at bruge Finddato på ens eget website.
2 votes -
Tilvælge mail, ved aktivitet i ens gruppe?
Det kunne være praktisk om man kunne modtage mail, når nogen har svaret eller oprettet aktivitet eller lign i ens gruppe. Er det mon muligt at tilvælge mail?
2 votesplanned ·
AdminHans Peter Nielsen
(Creator, FindDato.dk)
responded
Det er pt. ikke alle indstillinger under e-mail-opsætning, der slår igennem.
En mail med aktiviteter sendt hver 4. dag er funktionel – de resterende vil blive kigget på og gjort aktive. -
Aktiviteter fylder meget
Aktiviteter fylder måske unødvendigt meget på siden. Måske du kunne lave nogle faneblade så man kunne vælge hvad man vil se. Eksempelvis; Alle aktiviteter, nye indlemninger, nye medlemmer. seneste profilændringer osv osv. Er det en idé?
2 votes -
Mail via FindDato
Det ville være ønskeligt om man kunne bruge FindDato til mailinglister. F,eks, sende en dagsorden til <min gruppe>@finddato.dk
1 vote -
Mulighed for at oprettet en event over flere dage
f. eks en weekendtur der strækker sig fra fredag til lørdag - eller lørdag til søndag. Som det er nu kan man kun oprettet en event for én given dato
1 vote -
1 vote
-
Mulighed for at rette/slette kommentarer
Kan der ikke indføres denne mulighed ?
Man kan jo af og til få skrevet noget forkert, og gamle kommentarer kan også være blevet irrelevante.1 vote -
Udskrifter
Det ligger ikke lige til højrebenet at lave en pæn udskrift af listen - har jeg mon overset noget, eller vil det være muligt at lave en printervenlig "afstemningskalender"?
1 vote -
Listen over kommentarer bliver ikke opdateret, når man har skrevet i "Kommentarer til arrangementet"-feltet og trykket på "Del"-knappen
- når man så opdater sit browser-vindue ved at trykke F5, forsvinder kommentaren...
1 vote